adinish

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

NANANNANANA

Av Adina ------- - 9 oktober 2013 14:45

Heej mina kloakbäääbizar!


Igår så skapade jag en x - tra gubbe , Kawaii @ngel heter den , ni får gärna 

adda den. Jag har 5 kf och kommer skapa 5 - 10 till idag..

Här är den! :DD

 


Här är då den! ^^ 


För några dagar sedan så lekte jag även lite i Pixlr.com :


 


Btw , Jag tänkte att ni skulle kunna beställa heders av mig!

GRATIS



Bara skicka ett meddelande på MSP ( Heter Adina!!) elr maila mig på adinasw@gmail.com så kan du berätta hur du vill ha

den så kan jag fixa en! c': Det behöver inte vara en MSP #heder , bara jag har tillgång till

bilder , kanske egna eller bilder som jag kan fixa själv.


Helt gratis som sagt!



Btw.. Imorn kmr jag få min Ipad! YAAAAAAAAAY! Då kan jag ladda ner MSP där om ni vill? ;3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina ------- - 6 oktober 2013 15:31

Hej , det är jag igen!   Har ni saknat mig? ;D   Jag slutade på MSP i ett halvår men började igen i slutet av augusti.. Så , vrf inte börja blogga igen?   Först och främst vill jag att ni besöker lilla peanutbutterii.bloggplatsen.se , det...

Av Adina ------- - 5 mars 2013 15:50

Heej!   Gjorde två enkla heders igår. En till mig och en till Muppistarplanet och hennes nya blogg!         Miiiin! :D Bra? Hoppas ni tycker det!              Hoppas ni tycker denna blev  fin också! ♥   Har fö...

Av Adina ------- - 4 mars 2013 16:00


10 SAKER OM MIG  (MSP)     * Jag har spelat i snart ett år. :)     * Har haft en AB på HS.     * Älskar Iotto...        * Älskar Smilla!        * Levlar Snart! C:     * Känner Muppis & Smilla IRL.     * VILL ...

Av Adina ------- - 3 mars 2013 11:56

Heeej!   I'm Back Guys!      Har ni klarat er? Eller sitter ni döda vid datorskärmen? Hoppas inte det...      Aja , jag har ju varit i Gävle. :D   Vi tog snabbtåget till Södertälje , sen bytte vi till tåget till Gävle.   När vi åk...

OBS

Av Adina ------- - 28 februari 2013 22:26

Glömde säga att jag är hos min Farmor & Farfar imorn så det blir inget inlägg. :) Tar inte med datorn , vi ska ju umgås! :D Godnatt! Blir ingen avslutninsbild då inlägget är från Mobben. c;...

Presentation


Heey! Adina Här. :) Återigen ska jag utmana mig själv med att blogga.. hoppas det går bättre den här gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards