adinish

Alla inlägg under mars 2013

Av Adina ------- - 5 mars 2013 15:50

Heej!


Gjorde två enkla heders igår. En till mig och en till

Muppistarplanet och hennes nya blogg!


 



Miiiin! :D Bra? Hoppas ni tycker det!   



 



Hoppas ni tycker denna blev  fin också! ♥


Har försökt att få ner Sony Vegas Pro 12.


Har haft det förut , men så jag fattade inte den så jag avinstallerade den.


DUMT GJORT!    


Det går inte att få ner den. Jag vet inte ens om jag är på rätt ställe...


Hoppas någon kan säga vart jag ska fixa ner den , eller kanske rekommendera en

video där dom visar?


SNÄLLA ALLA JORDNÖTTER!!   


Någon av er mst veta? Snälla hjälp mig då! Betyder otroligt mkt att få hjälp!


Aja.  Imorn ska jag åka ut till mina sköthästar efter skolan så

kanske inte hinner blogga.


Men hoppas!   



 

Av Adina ------- - 4 mars 2013 16:00

10 SAKER OM MIG  (MSP)

 

 

* Jag har spelat i snart ett år. :)

 

 

* Har haft en AB på HS.

 

 

* Älskar Iotto...   

 

 

* Älskar Smilla!   

 

 

* Levlar Snart! C:

 

 

* Känner Muppis & Smilla IRL.

 

 

* VILL TBX GAMLA MSP! >:C

 

 

* Har lagt ut mycket pengar på VIP...   

 

 

* Älskar Muppis!   

 

 

 

* Är flamsig!   

 

 

 

 

10 SAKER OM MIG IRL!

 

 

* Ska börja i 6:an i höst. C:

 

 

* Har 4 Tamråttor och en hund.

 

 

* Rider på Måndagar och Lördagar.:)

 

Är även skötare på några hästar.

 

 

* Gillar TV - Programet Simpsons. CX

 

 

* Har 5 bästisar.

 

 

* Är en datanörd. :3

 

 

* A - betyg elev! XD

 

 

* Hatar Fjortizar...     

 

 

* Ni kan läsa om mig på en blogg. X)

 

 

* KMR INTE PÅ MER!!!

 

 

Ps. Instagram - Adinish .Ds.

 

 

 

 

 

 

 

Av Adina ------- - 3 mars 2013 11:56

Heeej!


I'm Back Guys!   


Har ni klarat er? Eller sitter ni döda vid datorskärmen? Hoppas inte det...   


Aja , jag har ju varit i Gävle. :D


Vi tog snabbtåget till Södertälje , sen bytte vi till tåget till Gävle.


När vi åkte till Gävle var det först en grupp kvinnor som skulle till

något slags jobb i Stockholm som satt bredvid oss. (Vi satt i en såndär "hytt" med 8 platser. 4 på varje sida.)

HERREGUD VAD DOM TJATTRA!!   


Jag kunde inte ens låsa ute deras ljud med högsta Volym på rocklåtarna som jag lyssnade på.   


Men det blev inte frid och fröjd när dom gick av i Stockholm , Nej , aldrig får jag lugnt.


Då kom istället 2 par i 40 - årsåldern som skulle på Weekend-Resa.

Dom prata detso mer!

Suck..      


Fast på hemresan var vi en "hytt" med bara 4 platser , så vi var ensama. Däremot så

var toan bredvid oss och dom som åkte med tåget hade nog väldigt så blåsor..


  


Aja , är IAF hemma igen. Shyst! ;P


I fredags så tittade vi på "Beautiful Creatures".


Den var faktiskt riktigt bra! Det blev bara liiiiite mycket Twilight i den , men annars så var den

suuuuper!   


Antar att jag kan rekommendera den till er Twilight älskare?


Spammar bilder nu!


       


Hehe...   


Och i Fredags / Torsdags hitta jag detta!


 


Kände att det var något samband med det... xD


 


Hade sjukt rätt!!   


Nä ,nu ska jag spela lite MSP innan jag ska ut med hunden. :)


Om jag hinner ska jag göra idag eller imorn


10 saker du inte visste om mig! På MSP och IRL.


Bye Sötizar!


Glöm inte att kommentera om du gillar inläggen eller om du vill tipsa om

en låt.


  


 

Presentation


Heey! Adina Här. :) Återigen ska jag utmana mig själv med att blogga.. hoppas det går bättre den här gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards