adinish

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

IM BACK AGAIN!

Av Adina ------- - 25 februari 2013 16:21

Hej , Hej Alla Jordnötter!   


Ja.... Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag! xD


Men att blogg varje dag är liksom inget som känns "Oj!Jg mst ju blogga innan jag gör ditt och datt!"


  


Aja. Jag tänkte vissa lite om Transformice!   


Men innan ska jag berätta lite annat. C;


Jo , jag tänke ha veckans låt! Och om jag hittar en MSP video till den lägger jag in den. :)


Så denna veckas låt är Farväl av Linnea Näslund.   


Den är jättefin! Jag själv tänke nog göra e MSP video till den! Eftersom jag har sportlov nue..


Ojusste! Jag mst ju säga lite saker om.. "mitt irl liv" ! ;D


Imorn så kmr min bäzza (Muppistarplanet) til mig . Så sover hon över och så på

Onsdag ska vi ha en privatlektion tsm på ridskolan.   


Vi sak rida 2 av dom största hästara , Eddie och Pelle. Väldigt duktiga på dressyr (Eddie är

en gammal dressyr häst) , så det ska bli så roligt!


.. Och så på fredag så ska vi åka till Farmor & Farfar. Ååå! ag längtar.

Jag ska ntligen få träffa Farfar. :D

Han mår inte så bra .. han har tumör i levern och lungan som inte går

att operera bort (Fast dom tog bort en tumör i tarmen. <3 ) , så han har

fått cellgifter direkt nu...   


Aja. :) Jag ska sätta in veckans låt!




Okey. Nästa steg!   



TRANSFORMICE

 

 


Transformice är ett online spel , lika enkelt att hitta som MSP ,

gratis och sånt. Jätteroligt!!


Däremot är det på Halvnorska , men det är typ bara Danska . Norska och svenskar so spelar

så man förstår varandra!


 


Här loggar man in. :)



 


Och här är själva Menyn. Man kan gå till olika ställen och göra olika saker. Men jag ska bara berätta om "Vanilla".

Ps. Just nu ser jag INTE ut sådär , jag har en påse på huvudet.   .Ds.


 


Man spelar på olika banor , så ka man chatta samtidigt. :) Man ska samla ostar och om man

lyckas ta en ost och komma tbx till målet så får man en ost. Se kan man köpa kläder , färger och sånt för ostarna.   



I nästan alla banor har man 1 eller 2 "Shaman" som hjälper dom andra mössen att få osten. Man kan placera ut plankor och så.


Alla som spelar får si tur att vara Shaman. :D


 


Här är det däremot ingen Shaman , det behövs inte på sånna här banor. :)



Aja , det här varlie av det och jag tycker faktiskt att ni ska prova det! Det är så roligt!   


Sök på Transformice på google så hittar du det!



Det var nog allt... Har bara 2 bilder kvar. :)


 


Jag och iotto! Jag har verkligen hittat en underbar pojkvän.. Om vi kommer göra slut någon gång beror det på

en riktigt stor anledning. ♥



 


Smilla min plöttis! ♥  Hon är så snygg! (Nej,det är för att det är min look som hon köpte..   )



Aja, bye!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina ------- - 9 oktober 2013 14:45


Heej mina kloakbäääbizar!   Igår så skapade jag en x - tra gubbe , Kawaii @ngel heter den , ni får gärna  adda den. Jag har 5 kf och kommer skapa 5 - 10 till idag.. Här är den! :DD     Här är då den! ^^    För några dagar sedan så ...

Av Adina ------- - 6 oktober 2013 15:31

Hej , det är jag igen!   Har ni saknat mig? ;D   Jag slutade på MSP i ett halvår men började igen i slutet av augusti.. Så , vrf inte börja blogga igen?   Först och främst vill jag att ni besöker lilla peanutbutterii.bloggplatsen.se , det...

Av Adina ------- - 5 mars 2013 15:50

Heej!   Gjorde två enkla heders igår. En till mig och en till Muppistarplanet och hennes nya blogg!         Miiiin! :D Bra? Hoppas ni tycker det!              Hoppas ni tycker denna blev  fin också! ♥   Har fö...

Av Adina ------- - 4 mars 2013 16:00


10 SAKER OM MIG  (MSP)     * Jag har spelat i snart ett år. :)     * Har haft en AB på HS.     * Älskar Iotto...        * Älskar Smilla!        * Levlar Snart! C:     * Känner Muppis & Smilla IRL.     * VILL ...

Av Adina ------- - 3 mars 2013 11:56

Heeej!   I'm Back Guys!      Har ni klarat er? Eller sitter ni döda vid datorskärmen? Hoppas inte det...      Aja , jag har ju varit i Gävle. :D   Vi tog snabbtåget till Södertälje , sen bytte vi till tåget till Gävle.   När vi åk...

Presentation


Heey! Adina Här. :) Återigen ska jag utmana mig själv med att blogga.. hoppas det går bättre den här gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards