adinish

Alla inlägg under januari 2013

Av Adina ------- - 28 januari 2013 12:51

Hej , Hej. :) Är i skolan just nu. Har laddat ner bloggplatsen's app i min mobil. :D När jag kmr hem ska jag nog börja med del 8 av Sann Kärlek. Har ju inte hunnit innan. Men jag kanske inye hinner klart med den , då jag ska ut och rida. MEN det kan vara så att jag inte rider för jag mår inte tipptopp. :s Men vi ses på msp!
Uppdaterar kanske ikväll. :) Sees <3

Av Adina ------- - 26 januari 2013 16:00

Heeej!   


JAg är tbx med bloggandet! Fast med ny blogg och utan

min bästis Smila.


Jag ska försöka blogga! Mina andra bloggar har bara gått åt skogen..

Efter en stund orkar man ju liksom inte uppdatera...


Aja!


JAg kan berätta lite om mitt MSP. :)


Jag heter Adina!! på MSP. Och bli gärna vän med mig! :D

Jag är i level 12 , men levlar snart. (JIPPIE)

Jag är inne och nördar varje dag..

har underbara bästisar!


iotto.. Muppis.. Smila.. <333


Kan lägga in bild här nedan. :)


Och så har jag en ny serie! Eller "ny" kanske man inte kan säga.

Jag ska göra del 8 snart. :)


Och det värmer när vissa säger att serien borde komma upp till Hs..


TACK! ♥♥

Serien heter Sann Kärlek? Och jag vet.. ännu mer kärlek.

Men det är lättast! XD Men nu har ju ändå huvudpersonen rånat e bank.. typ blivit skjuten..

Nej! Jag ska inte berätta mer , ni får titta! ;)


Så , hoppas ni följer min blogg . Ni kommer ia få en liten

glad text varje dag förhoppningsvis! ♥


       




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Adina Här. :) Återigen ska jag utmana mig själv med att blogga.. hoppas det går bättre den här gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards