adinish

Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

KNAS MED BLOGGPLATSEN. Ö.Ö

Av Adina ------- - 11 februari 2013 15:32

Heej Allihopa! :D Nu tänker jag visa her VIP:et och Temat, från min sida!   


Ska jag börja med VIP:et?   Tror nog jag gör det!!


(Blev avbruten då jag fick en puss av min hund..)


 



Haha.. Om ni tittar noga på bilden kan ni nog se en sak...


  


JAAA! Jag älskar hunden , är det fel med det?


Nej , men jag menar det! Ö.Ö Om ni inte får fram


Söthets - känslan ska jag hjälpa er.


1. Titta en minut på vovven , alla detaljer , dom söta ögonen..


Hjälpte inte det?


2. Luta dig tillbaka där du sitter och njuut.


3. Tänk dig nu att vovven är levande och sitter i ditt knä


med rosen i munnen.


4. Tänk dig dess söööta ögon och små tassar...




NEEEEEJ!!!!    



Jag kan inte hjälpa er mer! Jag klarar inte av dess

höga söthets faktor..   

 

 

Ni får klara er själva nu..

 

Aja vi går vidare till Temat!   

 

 

 

 

Vet ni? Jag gillade faktiskt temat!   

 

Jag älskade kläderna.. man kan göra så många

olika stilar med tröjan tex.

 

Ett tips på hur man kan fixa . UNGEFÄR:

 

 

 

Orkar nt vissa dom exakta färgerna och sånt..

Menar bara att ni kan ta tex , tröjan och håret

sen experimentera med accesioarer! (Stav? )

 

Okej.. jag älskar den tröjan...    Hehe...

 

 

Och jag hade inga andra saker idag så jag gjorde en liten

Interjuv med en tjej!   

 

 

    INTERJUV   

 

Vad är ditt MSP namn?

 

Johanna174

 

Vilken level är du i?

 

13.

 

Hur länge har du spelat MSP?

 

Typ 2 år och några månader.

 

Vad är det roligaste med MSP?

 

Att man kan chatta och ha kul med sina vänner.

Göra artbooks m.m

 

Vilka är dina närmaste MSP vänner?

 

Mina bästisar Britni - Love och min pojkvän såklart. [ Något hände med Bloggplatsen så kan nt skriva mer nu , hade en del saker till men det får jag väll visa en annan dag . Hejdå! <33 ]  


 
 
julle.10

julle.10

11 februari 2013 16:26

Hunden blev bara sötare o sötare ♥ xDD

http://mspjulle10.bloggplatsen.se

Adina -------

11 februari 2013 21:53

Jaa... Lyckades iaf lite.. c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina ------- - 9 oktober 2013 14:45


Heej mina kloakbäääbizar!   Igår så skapade jag en x - tra gubbe , Kawaii @ngel heter den , ni får gärna  adda den. Jag har 5 kf och kommer skapa 5 - 10 till idag.. Här är den! :DD     Här är då den! ^^    För några dagar sedan så ...

Av Adina ------- - 6 oktober 2013 15:31

Hej , det är jag igen!   Har ni saknat mig? ;D   Jag slutade på MSP i ett halvår men började igen i slutet av augusti.. Så , vrf inte börja blogga igen?   Först och främst vill jag att ni besöker lilla peanutbutterii.bloggplatsen.se , det...

Av Adina ------- - 5 mars 2013 15:50

Heej!   Gjorde två enkla heders igår. En till mig och en till Muppistarplanet och hennes nya blogg!         Miiiin! :D Bra? Hoppas ni tycker det!              Hoppas ni tycker denna blev  fin också! ♥   Har fö...

Av Adina ------- - 4 mars 2013 16:00


10 SAKER OM MIG  (MSP)     * Jag har spelat i snart ett år. :)     * Har haft en AB på HS.     * Älskar Iotto...        * Älskar Smilla!        * Levlar Snart! C:     * Känner Muppis & Smilla IRL.     * VILL ...

Av Adina ------- - 3 mars 2013 11:56

Heeej!   I'm Back Guys!      Har ni klarat er? Eller sitter ni döda vid datorskärmen? Hoppas inte det...      Aja , jag har ju varit i Gävle. :D   Vi tog snabbtåget till Södertälje , sen bytte vi till tåget till Gävle.   När vi åk...

Presentation


Heey! Adina Här. :) Återigen ska jag utmana mig själv med att blogga.. hoppas det går bättre den här gången!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards